Posledné recenzie (12)
Pán prstenů: Prsteny moci - Na moři (2022) (epizóda)
Překvapili mě a těším se na další díly. Začíná to mít grády a po prvním díle kde sem si nebyl jist jestli mě to chytne tak mě to hodně překvapilo a potěšilo.
Avengers: Endgame (2019)
První hodina nuda,nuda a nuda.No a potom sice už bylo na co koukat ale v určitých místech se člověk ztrácí kdo je kdo a co je co.Nejhorší avengers.
Joker (2019)
Jelikož jsem u toho usínal tak mě to prostě nebralo.Nudil jsem se a chvílemi jsem přemýšlel jestli nejít domů.Skvělý herecký výkon jokera,ale to je vše. A proto ty dvě hvězdy jinak nuda a odpad.