Recenzie (1 039)
Eldorádo (2000)
Velmi svěží, vtipné, zábavné, songy Eltona sedí... Ideální zábava...
Mrtví jako já (2003) (seriál)
Velmi zvláštní a dosti jiný seriál, na nějž sem si musel pár dílů zvykat, především díky zcela originální představitelce hlavní role, která vám první desítky minut rozhodně vizuálně nijak neučaruje, ale o to víc si jí i celou "mort" partu kolem ní zamilujete. Jediné, čeho jsem litoval, že není více dílů!
Absolvent (1967)
O téhle klasice nemá smysl pindat. Prostě dokonalost v ryzí podobě, počínaje kouzelným a mladičkým Dustinem a úžasnými Simonem a Garfunkelem v bezkonkurenčím soundtracku! Sound of Silence!
Agatha Christie's Poirot (1989) (seriál)
David Suchet je pro mě Poirot!
Odpočívej v pokoji (2001) (seriál)
Velmi originální a maximálně lidské a silné, jeden z prvních seriálů, ne-li úplně první, který mě otevřel oči a dal pochopit, že dosti profláklé označení seriál, nemusí vždy nutně znamenat něco pokleslejšího, jak je v 95% dnešních pokračováků zvykem!
Sex v meste (1998) (seriál)
Kamenujte mě, asi nejsem v pořádku, páč jsem chlap a dávám tomuhle čistě ženskému, geniálnímu seriálu pět! Opravdu mě baví každý díl a narozdíl od spousty ostatních skvělých seriálů, tvůrcům prakticky po všech šest sérií nedošel dech a vtip. Jasně v podstatě to je příšerná, pro normálního člověka zcela nereálná slátanina a reklama na snobský, prázdný život, plný večírků, bizarních postaviček, chlastání a bodání. Partička promiskuitních ženščin a kafrání o sexu, hadrech, sexualitě atd. V podstatě děsivá záležitost. Ovšem královsky mě to bavilo a o to jde! Můj kůň je rozhodně Miranda :o)
Futurama (1999) (seriál)
Škoda, že tenhle majstrštyk se k nám na obrazovky nikdy nedostal a asi ani nedostane, díky nesmrtelným The Simpsons. I tak ale lidí, co vzali zavděk stažením z netu, jsou mraky a stále přibývají další, alespoň doufám. Pravda, po letech jsem to zkusil znovu a už mě to nebralo, ale to nic nemění na mém hodnocení!
Blade Runner (1982)
Pořídil jsem si na sklonku roku 2007 ihned mastňácký, krutě přehnaný a pro nemaniaky asi i hodně zbytečný kufřík 5DVD 25th anniversary ultimate edition, co na tom, že z US, region 1 bez CZ lokalizace, protože Blade Runner je a bude mého srdce film č.1 a basta. Prostě to žeru, miluju, každou repliku, větu, každý Deckardův a Rachaelin výraz, každý tón hudby = symfonie dokonalosti. Každému to nemusí sednout, ale tady se brutálně s POMO neshodnu a "jen" 82% je nehoráznost :o) A když už bych měl trochu šetřit superlativy, budiž - ten dobový plakátek je hrůznej... Úžasně remasterovaná a doupravená Ultimate Cut 2007 je důkazem dnešních technických možností. Tak úžasnou symbiózu hudby a obrazu by jeden pohledal..
Ghost Dog - Cesta samuraja (1999)
Můj oblíbený Whitaker promine, ale obsadit do role novodobého samuraje pidlookého, silnějšího černocha a spojit to s hip-hopem, taková masakrální šílenost může napadnout snad jen Jarmusche! Bravo!