Recenzie (1 038)
Šógun - Osemdielny plot (2024) (epizóda)
Velmi chytlavé.
Šógun - Zajtra je zajtra (2024) (epizóda)
Spokojenost značná.
Šógun - Sluhovia dvoch pánov (2024) (epizóda)
Druhý díl už mě zcela vtáhl a oceňuji ho vysoko.
Šógun - Anjin (2024) (epizóda)
Úvodní díl mě nijak neuhranul a celkem vážně jsem váhal, zda chci pokračovat. Ale kvůliva luxusní procentáži zde, jsem druhý díl dal - a nelituji, jsa zaujat a potěšen.
Fotbalový talent (2018) (seriál)
Černošské Beverly Hills 90210 3. tisíciletí. Kýčovitá, klišé telenovela navlečená do chráničů amerického fotbalu, prázdné fráze, pronášené s ohromnou vážností, jak to scénáristé seriálu o dospívající mládeži umí a černobílé postavy a charaktery jak z komiksu. Koukat se na to dá, ale spíše v rámci diváckého masochismu. Pokud je vám třetina, co mě, můžete asi pár hvězd přidat.
Sugar - Títo ľudia, tieto miesta (2024) (epizóda)
Ta atmosféra a vizual je parádní.
Sugar - Olivia (2024) (epizóda)
To vypadá velmi noirově...přitažlivě.
Surové diamanty (2023) (seriál)
(Netflix) Belgická 'detektivka' z prostředí ortodoxní židovské antverpské komunity, obchodující s diamanty. Plusy: zajímavý vhled do pro nás exotického náboženského prostředí, v první třetině bratelné vztahové i kriminální zapletky. Mínusy: otravně rozplizlý, telenovelový střed série a víc a víc nesympatický představitel hlavní role. Resumé: na zabití pár večerů to není úplně marné, ale velmi solidní úvodní příslib není, bohužel, naplněn a hodně zajímavé téma postupně klesá do skoro televizního béčka.
Halo - Season 2 (2024) (séria)
První polovina byla hodně rozpačitá, ale naštěstí nakonec chytla 2. série dech a skončila se ctí, co se úrovně týče.
Americká fikce (2023)
Povedené a zábavné tak akorát.