Recenzie (32)
Hory majú oči 2 (2007)
Na jedničku to nemá tej bych dal tak 7 hvězdiček.Ale určitě to byl výbornej horor kterých se vidí málo.Malinko mi to připomínalo Pád do tmy.
Hostel 2 (2007)
Čekal jsem že to bude lepší než jednička ta byla výborná, dvojka je obraná o dost brutálních scén, zas tam jsou přidány city a svědomí zabijáku, každopádně parádní vyvražďovačka.
Neviditeľné zlo (2006)
Hodně kvalitní vyvražďovačka, film má hodně rychlý spád takže se u něj nenudíte, Glen Jacobs vypádá opravdu děsivě!!!! Doporučuju všek komu nevadí násilí a hodně krve.
Nevyhrožuj (1996)
Výborná negerská parodie, tahle jsem se už dlouho nezasmál! Shawn Wayans nemá chybu.
V pasti přízraků (2005)
Po dlouhej době zas nějakej horor na kterej se dalo v klidu koukat. Dějem otrokama mi to dost připomínalo Klíč ale ten byl samozdřejmě lepší.
(Ne)šťastne až naveky (2006)
Tak tohle byla snad nejhorší animovaná pohádka kterou jsem kdy viděl! Hlášky nejsou ani malinko vtipný spíš dost trapný! Já vůl tu pohádku stahovla 2 dny! Vůbec nikomu jí nedoporučuju.
Bažina (2006)
Film sám o sobě je dost nudnej, zápletka mě ale mile potěšila néni laciná jako u jinejch hororů. Bohužel duch malejch holčiček se mi zdá dost ohranej!!!!!
Čierny úsvit (2005)
Doufam že tohle byla moje poslední Segalovka kterou jsem viděl. Bože jak já toho Seagala nesnášim.Neviděl jsem s nim jeden normální film!!!
Beštia Karla (2006)
Film Bestie Karla je celkem dobrej, akorát mi uniká proč se to nejmenuje Bestie Karla a vymaštěnej magor Paul???????
House of the Dead 2 (2005) (TV film)
O malinko horší něž jednička, ale stejně je to parádní béčko!!