Recenzie (96)
Princ z Perzie: Piesky času (2010)
Chvílemi nebylo teda úplně poznat, jestli je předlohou legendární PoP nebo Assassin's Creed, v podstatě by to šlo našroubovat asi na oboje. Průměrné hodnocení 71%, mi příjde teda dost, obvykle nebývá tak rozdílné od toho mého. Mě tento snímek ze všeho nejvíc připomněl THE SCORPION KING a stejně ho i hodnotím.
Ong bak 2: Pomsta (2008)
Jako vždy výborna akce, neřešená triky, ale pořádnými vycpávkami oponentů, posunuje film aspoň do průměrné roviny. Tony by opravdu režírovat moc neměl. Potenciál tu určitě byl, ale zůstal zadupán do země oblíbenými slony. Petchtai Wongkamlao je ve filmu naprosto zbytečně, stejně tak jsem nepochopil nastínění milostné zápletky, ke které se pak už nikdo nevrátil a samozřejmě konec, který chybí. Střih je taky docela neobratný. Celkově je to škoda, protože výprava evidentně nebyla skromná. Doufám, že trojka dopadne líp.
Akty X: Chcem uveriť (2008)
Na úrovni horších epizod seriálu, akorát natáhlý skoro na dvě hodiny. A navíc žádní mimozemšťani... jsem zklamán.
Armáda démonů: Matka slz (2007)
Je to tak blbý, až je to dost zábavný a proto *
Appleseed Saga: Ex Machina (2007)
Jediné, co bych osobně vytknul je animace... nic moc.
Doktor od jazera hrochov (2010)
Nový baječný film Zdeňka Trošky a v černejch? Jak je to jen možný? xD
V moci diabla (2005)
3 a půl*. Ksichty Carpenterové byly opravdu luxusní i její výkon celkově. Vymítací scéná výborná, škoda jen, že toho ve filmu nebylo povícero.
Horizont udalosti (1997)
4* ale s velmi odřenýma ušima. Bezvadnej rozjezd a atmosféru kazí poslední třetina filmu, která mě spíš příjde jako vystřižená z nějakýho TV seriálu.
Josefína Mutzenbacher: Jak to skutečně bylo... díl 1. (1976)
Poctivý vintage, tak to má bejt!! Škoda těch nepovedených pokračování...
Ďáblův sluha (2007) (seriál)
První sezóna je za dobrý 4*, ale druhá je jestě lepší, takže jsem musel zvednout. Hlavně jsem zklamán, že neodklepli i třetí sadu.