Recenzie (250)
Krádež diamantov (2007)
Caine je prostě pan herec a Demi v pětačtyřiceti je prostě kočka...zápletka, která stojí za to. Jen ta maska staré paní mi vadila, jinak krásná podívaná.
Dogma (1999)
když sarkasmus, tak sarkasmus!!!!!!
Polnočný beh (1988)
nejnasranější negr.....a ještě k tomu agent z FBI. Výborná podívaná!
Fraška (1992)
zpočátku sem si myslel, že se to vysoké procento muselo stát nějakým nedopatřením a všichni hodnotili pouze z úcty k hercům. Po nějaké době už jsem dostával křeče a má bránice přestávala postačovat náporům gagu okamžiku......Výborné výborné výborné!!!!!!
Iron Sky (2012)
Poměrně vtipná parodie na náckovskou tématiku....
Čarodejov učeň (2010)
Po pravdě jsem příliš neočekával a v první polovině jsme začal doufat, že mé neočekávání bude odměněno...bohužel druhá půlka vše trošku pohřbila příliš stereotypním happy endem.
Päť lupičov a stará dáma (2004)
To co tady předvedla partička lupičů pod vedením Toma Hankse Vás prostě roztrhá na kusy - obzvláště smrt Tzi Ma je na pokraji udržení bránice pohromadě!!!
Španglicky ľahko a rýchlo (2004)
Opravdu příjemná komedie. Mít doma manželku jako Adam Sandler, tak bych dostal asi dlouholetý trest. Pro mne velice milé překvapení...akorát to měli nechat dojít do hodiny a půl - trošku přetahuje....ale rozhodně doporučuji!
Super prehnití (2003)
Třetí volné pokračování Prohnilí - Prohnilí proti prohnilým - Super prohnilí. Rozdíl 20 let mezi prvním a posledním "dílem". Tak trošku Dannyho parťáci s jinými parťáky. Nicméně Noiretovi bylo už přes 70 a stále dokázal pobavit. Prohnilí jsou prostě série, u které se nemusíte bát promarněného času.
Pád Bieleho domu (2013)
Čekal jsem tedy mnohem větší průser....patos z toho sice teče proudem, ale dívat se na to fakt dá