Posledné recenzie (423)
Problém tří těles (2024) (seriál)
Celkem bomba. Americká verze je nepřekvapivě x-násobně lepší, než loňský čínský dlooooouhý 33 dílný seriál. Děj pochopitelně zestručňuje (tam, kam se Číňani dostali po 33. dílech, došli Amíci už v pátém - scéna s lodí je naprosto excelentně brutální až makabrózní), ale taky ho přibližuje těm, co asijskou kulturu dvakrát nemusí, a dělá ho celkově výrazně stravitelnějším - tedy není vhodná pouze pro pacienty Mensy. Bohužel se opravdu moc nese*e s dodržováním základních postulátů originálu a cpe do toho takové ty západní móresy - od feminismu ( výrazně poženštělý casting ve stylu Spice Girls - např. samčího vědce z čínské verze nahradila težko uvěřitelná načančaná čubička z MTV) přes migrantofilii až po LGBT. Ale to už na tzv. Západě holt asi jiný nebude. Je to zábava, je to rychlý, chytrý a je v tom míň "hlubokého" filozofování (čili žvanění) a víc akce, než v čínské verzi. To, co Číňani jen naznačovali, Američani dávají natvrdo a líp. A dobře tomu tak.
Signál (2024) (seriál)
Ono to nakonec není až tak strašně špatné, jak to vypadá ze začátku. Jenom musíte přetrpět první dva k uzoufání nudné díly. Divné rodinné psychodrama o psychicky totálně vyšinuté matce a její malé přechytralé hluché holčičce se ve druhé půli minisérie jako mávnutím kouzelné hůlky Harryho Potrata promění v apelativní sci-fi moralitu a konec je vypointovaný přímo mistrovsky. A to, že dnešní svět se nachází v nejhorších sračkách od 2. světové války, je prostě fakt.
Invázia - Season 2 (2023) (séria)
První série byla nuda. Druhá série je příšerná nuda.
Posledný denníček (1)
Milý deníčku!
Existuje spousta krátkých a výstižných pravd, ke kterým není potřeba nic dodávat.