Obľúbené filmy (9)
HyperNormalisation (2016)
Zrcadlo, zrcadlo... UHNI, neb skrz tebe nevidim.
Zelený princ (2014)
Neskutečně skutečná cesta Zeleného Prince směrem dovnitř (sebe sama), přes řeku mezi dvěma břehy, kde mosty jen hoří a vytrhávání kořenů z toho, co mu bývalo blízkovýchodním doma.
Universe (1960)
Inspirační klíč ke Kubrickově 2001: A Space Odyssey a líbezné okno do historie vesmírné fascinace a naší cestě za jeho poznáváním.
Spider-Man: Paralelné svety (2018)
Nejlepší Spiderman stříbrnýho plátna ke dnešnímu dni! Dobrý v každý svojí rovině—animace(!), humor, lehkonohost sociálně kulturního komentáře a fantasticky současnej origin, kdy je Peter Parker reliktem doby minulý a Miles Morales je Spiderman hodnej 21. století. PS—A je to i první důvod k radosti, že filmová licence Spidermana zůstává pod křídly SONY, která ze zoufalství experimentuje a inovuje. Pod Disneyho Marvelem by tohle vzniklo jen těžko.
Bitter Lake (2015)
Je na čase začít psát nový příběh historie. Opisováním od negramotné minulosti nás jen motá v kruhu. Směrem dolů. Setrvačnou tíhou slepců.
Ľudskosť (2015)
Podoba ticha (2014)
Jodorowsky's Dune (2013)
Kde se zacaly rodit filmovy klasiky a klenoty, po kterych se zub casu jen bezmocne sklouzne? Z velkyho tresku Jodorowsky.