Posledné recenzie (6)
Let (2012)
Film, ktery se vam snazi namluvit, ze byste nemeli pit alkohol a snupat kokain. Dejme tomu. Kazdej nemuze byt saman. Ale nejvic me na tom stve, ze to je lacina moralitka, ktera je jeste navic kycovita. Vetsina postav nedotazena a tim padem zcela zbytecna. Na druhou stranu je na tom videt, alespon podle meho skromneho nazoru, kus dobreho remesla. Zemeckis preci jenom neni zadny orezavatko a Denzel to hraje pekne. Takze dve hvezdy za dve hvezdy.
Yesterday (2019)
Prijemna a predvidatelna vec se zajimavym nametem, limonadovym koncem a krasnou hereckou.
Ray Donovan (2013) (seriál)
Serial s nejvetsim poctem polozenych telefonu bez rozlouceni se na jednu serii. Za me to je opakujici se oddechovka, ktera plyne v pomalem tempu. Neni to zle, ale sedm serii, nebo kolik to ma, tomu urcite nedam. Pravdepodobne po druhe skoncim, ale nebyl to uplne zahozeny cas. Parkrat jsem u toho povecerel ne prilis dobre jidlo a tolik jsem ho diky tomu serialu nevnimal.