Recenzie (825)
Hudební vizitka (1991) (relácia)
Vážná hudba v takovéhle stopáži a v tak nenápadných časech přece nemůže nikoho urazit. A díky Hudební vizitce jsem vyslechl pár skvělých věcí od autorů, o nichž jsem nikdy neslyšel (a to jsem se měl téměř za znalce:-)).
Na moll (2002) (seriál)
Nevím, že by se nějaký jiný pořad věnoval opravdu "posluchačsky menšinové" kvalitní hudbě (když nepočítám klasiku). Není to nijak ukecané, ale přitom to pár informací o interpretech přinese.
Babicovy dobroty (2008) (relácia)
To dokáže jenom Nova. Maximálně průměrný kuchař/buran promlouvá k národu jako autorita! To je snad i podcenění nováckých diváků...
Tajemství proutěného košíku (1977) (seriál)
Nakonec moc rád vzpomínám na seriály pro děti, kde se to nemuselo hemžit záhadnými obrazci, odhalováním podzemních chodeb atd.
Rosemary a Thymeová (2003) (seriál)
Opět jedna z těch naprosto nerealistických podívaných o ženách, kolem nichž to pořád umírá. První díly měly celkem nápad a vtip, ale tyto dvě ingredience se v dalších sériích vytratily...
Cesty domů (2010) (seriál)
Nutí nás v dobré vzpomínat na seriály jako Manuela nebo Divoký anděl...
Comeback (2008) (seriál)
Hrozně jsem se bál, ale za touhle nikoho snad příliš neurážející volovinkou je znát veliká příprava. Není to rozhodně z kategorie "Novákovi", "Hospoda" a další "vtipné" novácké počiny.
Melodie slávy (1960)
Aha. Takže filmy z vojenského prostředí nemusí být plné umírání nebo vulgarit... Rozporuplné a složitě vykreslované postavy skotských důstojníků mají stále co řešit. A řeší to hodně svérázně. Asi po hodině jsem byl přesvědčen, že je to jeden z nejlepších filmů, co jsem kdy viděl, ale ke konci se to vážně trochu vleklo.
Fešák Johnny (1989)
Lucka Vondráčkové v dabingové roli prostitutky/vražedkyně byla tak nepřesvědčivá, že už to celé nešlo brát příliš vážně. Všichni herci, navlečeni do "stylového" oblečení 80. let, dělají co mohou. Docela zajímavý námět se ale nepodařilo příliš rozvinout - bylo to až komixově předvídatelné a kýčovité. Takže si to své fanoušky určitě najde...
Arizonský sen (1993)
Kusturica jako tvůrce amerických filmů? No, dopadlo to skvěle. Dílko je to hravé, dlouhé, ale ne blbé. Našel jsem tam poselství, které nevím, zda tam patří: pokud je člověk alespoň trochu blázen, není život šedivý a nudný. Depp mě přesvědčil o své široké herecké škále.