Recenzie (172)
Jakubov rebrík (1990)
Rozhodně hodně nevhodné pro depkaře.
Mlýny smrti (1945)
Krásný (sic!) dokument o naprosté hrůze. Pro popirače holokaustu. Syrové. Úderné. Nelidské... či naopak velmi lidské (bohužel).
Gepard (1963)
Gepard nebo Leopard? To je oč tu běží... Kéž by běželo! Název filmu je totiž jeho nejakčnější a nejvíc vzrušující částí. Tempo Viscontiho snímku pluje zběsile asi jako předKrumlovská Vltava a jestli jste ji "jeli" na raftu, určitě víte, na jakou ubíjející nudu tady narážím. Don Luchino vskutku není Boltem světové kinematografie, nicméně... už nic méně loudající se a bezobsažného těžko představit. A ten jeden dva jezíky možná tak na pikovteřinu proberou z Hlubokého spánku...
Priepasť (1989)
A zazvonil zvonec a pohádky, co započala jako slibná sci-fi, je růžovější než růžový konec.
Je treba zabiť Sekala (1998)
Ptám se, zda vážně implikuje pojem "lidskost" pozitivní konotaci... ...zda vážně implikuje pojem "nelidský" konotaci negativní...? VeleSilný snímek o (bohužel) příliš lidských slabostech, nízkostech... o "nelidské lidskosti". Jeden z nejlepších českých filmů jaký jsem kdy viděl.
Krížová cesta (2014)
Jeden z nejsilnějších filmů co mé oko kdy spatřilo.
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
Řádně mimo mimořádný prostě naprostý smysluprázdně nesmyslný nesmysl.
David and Goliath (2015)
Nepovedené. Herecké výkony tristní. Omezený rozpočet zřetelný. Stokrát omílaných Goliášových půltucet vět otravných. Tlachání přemíry i v táboře Izraelců. Absence filmové virtuozity asi jako sloves v tomto komentáři. Pouze Davidova víra pevná... a Boží příslib rovněž.
Zítřek nemá šanci (1959)
Dívatelná slabota.
Strážcovia (2009)
Sice mnohovrstevnatý film, avšak ani jedna z mnoha vrstev u Františka nezavrstvila. Hodnotit nebudu. Viděno 82 minut SE verze.