Recenzie (3 851)
Fear PHarm (2020)
Kromě dost zdlouhavého začátku to bylo docela zábavné. Nápaditá likvidace hlavních hrdinů, uvěřitelná pointa, natočeno normálně bez nějakých blbých pokusů o cosi. Místy se to trochu vleklo, hlavní hrdinové nebyli nic moc herci. Finále nečekané, konec úsměvný a bylo tam i více skečů k zasmání. Hodnocení sráží slabý začátek. (42%)
Alone (2020)
Nudit jsem se začal ještě před úvodními titulky. Po nich jede baba půl hodiny autem a motá se kolem ní jakýsi slizoun. Pak ji chytí a uvězní. Pak baba uteče a 3/4 hodiny se se slizounem honí po lese. Sledujeme zejména záběry na její tvář v detailu. Furt dokola. Fatální nuda od samého začátku až do posledních 10 minut, kdy dojde k rozuzlení, které je trochu nápadité. Je to jinak absolutně nudná, nedívatelná, ubohá blbost. Trocha akce na konci dojem zlepší, ale v průměru se to z Odpadu nedostane. (7%)
Hladová hra (2009)
Skupina lidí je uvězněná. První hodinku debatují o tom, zda někoho sežrat či nesežrat. Zbylou půlhodinku debatují o něčem jiném. Konec očekávatelný. Nuda jako prase. (9%)
Krvavý sníh (2008)
Nedívatelná amatérská debilita s několika debilníma amatérama. (3%)
Krvavý masaker (2009)
Tohle bylo docela fajn. Trochu zmatenější začátek to mělo, ale časem to dostalo nějakou hlavu a patu a dalo se koukat. Škoda vytřepaných záběrů, ale naštěstí to tím kameraman mrvil jen občas. (45%)
The Great Silence (2020)
90 minut ryzí nefalšované ubohé nudy. (1%)
Nájomný zabijak (2011)
Na tomto filmu není co pochválit. V hlavní roli černoch bez sebemenšího hereckého nadání, neposedná kamera, tragický scénář, často nesmyslný střih, otravné zpomalené záběry, zvukař by se také měl věnovat něčemu jinému. K tomu plýtký námět a zcela primitivní děj - prostě se černoch ponevírá po městě, postřílí desítky nějakých lidí a jeho nezastřelí ani nepřepere nikdo. Vypatlaná debilita. (3%)
Nebezpečný cieľ (2008)
Základní příběh je slušné dívatelné béčko. Bohužel se k ní implantovala zhola zbytečná romantická linka s lékárnicí a další zbytečná linka s výukou jakéhosi zlodějíčka. Jinak celkem dobrý film tak tímto plesniví v jakýsi sociálně citový paskvil a je třeba hodně přetáčet všechnu tu zbytečnou vatu. (36%)
The Power of Few (2013)
Těžko definovatelný počin. Dalo se na to dívat a mělo to myšlenku. (32%)
Reeker 2 (2008)
Stejná hovadina jako jednička. Zajímavá první minuta, zbytek zmatený odpad. Disco Stu se tentokrát natřásá s plamenometem. Fakt debilita. (4%)