Recenzie (3 791)
Abraham Lincoln: Lovec upírov (2012)
Je to celkom sranda. Bolo by zaujímavé vidieť aj iné osobnosti histórie ako bojovníkov proti temnote.
Ad Astra (2019)
Strašne sa to ťahaloooooooooooooooooooo.
Adela ešte nevečerala (1978)
Hanba mi, ja tu našu tvorbu skrátka neviem doceniť, ale ani raz som sa nezasmial. Napriek originalite a dobrým výkonom ma to nebavilo.
Aféra Thomasa Crowna (1999)
Uhladený, nonšalantný elegán. To je Pierce, než už hrá kohokoľvek a ide mu to.
Afrika na Pionieri (2019)
Marek Slobodník je pre mňa ako Mimoni z Ja, zloduch alebo tučniaci z Madagaskaru. Keď sú súčasťou deja hlavných postáv a občas niečo šplechnú, je to super, ale keď majú samostatný film je to na nič.
Agatha Christie: Slečna Marpleová - Nemesis (2009) (epizóda)
Nedeľná poobedná klasika, ktorá neomrzí, keď máte radi postavy pani Agathy Christie, tentokrát trošku na výlete so všetkými podozrivými.
Agatha Christie's Poirot - Detektív Poirot: Vražda v Orient exprese (2010) (epizóda)
12 nepríjemných rán pre pána Poirota.
Agent bez minulosti (2002)
Skvost akčných špiónskych filmov. Toto je reálny typ tajného agenta, ktorý niečo aj skutočne zmôže, nie ako takí v obleku s tajnými zbraňami, kecami a neviem čím. Má to poriadny spád a človek sa ani na chvíľu nenudí.
Agent Carter - Teraz nie je koniec (2015) (epizóda)
Peggy je uveriteľná agentka a aj bez superschopností si pekne poradí.
Agenti na odstrel (2013)
Film nebol úplne na odstrel, ale ani žiadna výnimočnosť.