Recenzie (136)
Chudiatko (2023)
Zatím za 80%. Pouvažuju o 100%. začátek mě trochu rozhodil ,ale nabíralo to grády. To soft porno jsem fakt nečekal. Ale konec to parádně rozsekl.:-)
Zóna záujmu (2023)
Tak ZŠ mě velký zklamání.
Six Nations Rugby: Tělo na tělo (2024) (seriál)
Tak zatím jsem viděl tři díly. Za mě výborný.Dokonce to ve mě vzbuzuje emoce , i když se ty zápasy hrály vloni. Na podzim jsem narazil na partičku , která jezdí na zápasy. Tak už jim chybí jen jedna země -Wales. A snad mě vezmou za rok sebou!!!!Dokoukáno. Super.
Život a doba sudcu Roya Beana (1972)
Jen jednou byl život soudce ohrožen. Přijel Bujnej Bertík. Ten albín.
Prišla v noci (2023)
Po dlouhé době jsem navštívil v kině český film. A nelitoval jsem.
Hviezdy na čiapkach (1967)
Nějak to na mě nezanechalo dojem. Jediný co mi to přineslo, je ujištění v tom , že Rusové byli vždycky svoloč. Vydrželo jim to dodnes.
Skvelí Ambersonovci (1942)
Happy end :-( Orson to zřejmě zamýšlel jinak.
Nabídka (2022) (seriál)
Moc recenzí nepíšu,ale teď jen dvě věty.. Pro mě naprosto dechberoucí. Pro fanoušky Kmotra , prostě povinnost.
Kabinet kuriozit Guillerma Del Tora - Pitva (2022) (epizóda)
Dobrý, ale na mě moc hnusu v pitevně. Ale jako návod jak vydrbat s vetřelce slušný
Kabinet kuriozit Guillerma Del Tora - Položka 36 (2022) (epizóda)
Proč tak nízké hodnocení? Všichńi čekaj potoky krve , nebo co.?