Recenzie (136)
V tme (2011)
Proč dává většina jen 3 hvězdy,fakt nechápu. Zřejmě jsou transformers a podobný ptákoviny,pro většinu,lepší. pro mě teda ne.
Pena dní (2013)
Nevím co k filmu říct. Pro mě teda rozhodně zklamání.
Shake Hands with the Devil (2007)
Tak tohle jenom tak nerozdýchám. Po Hotelu Rwanda další potřebnej film.
Jednotka príliš rýchleho nasadenia (2007)
Trošku šok. Hlavně z toho závěru. Ale jelikož ,co je britské,je dobré,v naprosté většině případů,tak 80% je zasloužených. A jako vždy,skvěle obsazeno-včetně malých rolí.
Koncert pro všechny slušný lidi (1989) (koncert)
Technicky nic moc,ale jako přímý účastník( Dokonce vystupující :-)) ,musím dát 100%. To jsme ještě byli mladý. :-(
Predestination (2014)
No ,takže 4 hvězdy za atmosféru,ta byla excelentní. Jinak jsem v tom měl taky trochu hokej. Takže co- slepice,vejce nebo kohout?
Stepfordské paničky (2004)
Několik let jsem se tomuhle dílu vyhýbal.Předloha skvělá,ale filmek jsem si měl odpustit. Slabota
Milovník války (1962)
Tak mám dojem,že McQueen vlastně ani nehrál.Prostě to byl on sám.
V zajatí rytmu (1978)
Nemusím psát komentář. Plně se hlásím k tomu,co napsala Kleopatra.Doslova!
Křižácké hrady (2012) (seriál)
Pro pavelzd. 90liber je myšleno napínací síla,ne hmotnost.Jinak, je to docela slušně udělaný.