Recenzie (136)
Vyšehrad: Fylm (2022)
Omlouvám se za hodnocení ,ale pár dobrejch hlášek ještě neudělá dobrej film.
Rod Draka - Potomci draka (2022) (epizóda)
Teda pánové a dámy, rozhodně ne zklamání,ale ten barevnej lord je tam jako pěst na oko. A to se rozhodně necítím jako rasista.
Ghost Dog - Cesta samuraja (1999)
Viděno znovu po 20ti letech. A přidávám pátou hvězdu. Prostě majstrštyk
Stranger Things - Season 4 (2022) (séria)
Poslední epizody stály za prd.
Mimoriadna udalosť (2022)
V podstatě strašná pi..vina,ale po serii depresivních filmů jsem se vyřehtal. A tak to asi mělo být.
Jak jsem se zamilovala do gangstera (2022)
První polovina skvělá a pak se to nějak divně rozplizlo. Škoda.
Blikajúce svetlá (2000)
Hodně ulítlý. Začal jsem koukat jenom proto ,že v tom hraje Mikkelsen. A nakonec rozhodně nelituju.
West Side Story (2021)
Pro někoho zřejmě zbytečnej film ,ale i když pan Spielberg v podstatě nepřinesl noc nového tak vzdal dobrou poctu geniálnímu muzikálu. Vzhledem k přehršli kravin , které zaplavují kina ( je překomixováno) za tento film děkuji.
Tina (1993)
Bohužel, viděno z příšerným dabingem na čt art .Proč hudební filmy nejsou s titulkama ?Kurva.Přesto pro mě milé překvapení.
Prvá krava (2019)
Někdo film přirovnal k Mrtvýmu muži. Tak to sedí. Není to sice úplně TOP,ale já byl spokojen. V kině jsme byli tři.