Recenzie (60)
Princezná a žaba (2009)
Nebylo to až tak špatné :)
Búrlivé víno (2012) (seriál)
Miluji tenhle seriál! Skvělí herci, napínavý příběh, vždy se těším na další díl.
Ľadové kráľovstvo (2013)
Krásná pohádka, krásný soundtrack, krásné vše.
Gympl s (r)učením omezeným (2012) (seriál)
Nevím co říct !!! Miluji tento hvězdně obsazený seriál !!! Miluji !!! Libuška Šafránková, Ondřej Brzobohatý, Ivanka Korolová ... Miluji tento seriál, opravdu.
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Mám rád tento seriál, ale na Gympl nemá.
Sanitka 2 (2013) (seriál)
Zábavný pořad. Každý díl ve mně vyvolává jiné emoce.
StarDance aneb když hvězdy tančí (2006) (relácia)
Zajímavý pořad, během sobotního večera zabaví.
Legenda o sovích strážcoch (2010)
Krásně zpracovaný film. V ději jsem se celkem ztrácel.
Cesta do krajiny Oz (2013)
Velice, velice pěkné.. Až na ten začátek ...
Dračí Jake (2005) (seriál)
Povedený seriál, škoda že už ho DCH nevysílá ..