Recenzie (80)
Ninja korytnačky (2014)
mal som trochu obavu ale ten film ma bavil od prvej sekundy do poslednej, pekne vysvetleny vznik korytnaciek co som sa bal ci nebude treba si pozret nejaky serial z detstva alebo co :) a okamzite po konci filmu som zacal vyhladavat info ci bude 2ka a s radostou zistil ze ano! :))
Godzilla (2014)
velmi slaby film vela som od neho neocakaval a aj tak ma sklamal viac krat si ho uz nepozriem, skoda slo z toho vytrieskat omnoho viac premarneny potencial filmu
22 Jump Street (2014)
spolu s 1 jedny z naj komedii ake som kedy videl! stale som sa smial :D bodaj by bolo ako v závere filmu tých jump streetov minimalne este 10 tak snad coskoro sa dočkám(e) aspon tej 23!
21 Jump Street (2012)
uf ako komedii som asi 5* nikdy nedal stále som sa smial + do toho celkom slusny pribeh :D
Mariňák 2 (2014)
ovela lepsie ako 1 s ktorou to ale nemalo absolutne nic spolocne
Poklad Vikingov (2013)
Ja film hodnotím na 4,5* a tu polku uberam za toho hada s nim to slo ovela lepsie vymyslet a bez neho este lepsie alebo inac to napíšem film za 3* hviezdicku pridavam za to ze ten film na mna posobil uplne inac nez filmy ktore som do teraz videl a este pol * pridam za to ze to bolo na archeologickom základe a ja archeologiu studujem, film sa mi pacil hoc to nieje film uplne aky pozeravam rad, tento som rad videl a urcite si ho este niekedy pustim, cely cas ma drzal v napeti a uz pocas filmu som o nom rozpraval kamaratom, takze odporucam pozriet jednoznacne sa neriadit kritickymi hodnoteniami, kolko krat clovek moze 2* film ohodnotit 4* a naopak, takze kazdy nech pozrie a potom ohodnoti
Stan Helsing: Šialená jazda (2009)
z celeho filmu ma bavilo asi 20 minut a vdaka tomu davam s kludnym svedomim 2* ale myslim ze uz viac si ten film nepozrem
Underworld: Prebudenie (2012)
jednoznacne najhorsi najslabsi underworld, hoc to zaverom pomerne vylepšili a tešim sa na pokračovanie, tento novy svet a boj proti ludom atd to ani zdaleka nema na 1 kde je to len o boji upirov a lykanov, skoda ze od toho upustili, aj ten navrat do minulosti v 3ke bol ovela lepsi nez toto
Strážca nebeskej brány (2006)
Jeden z najlepších filmov! škoda, že som sa k nemu dopracoval až tak neskoro ale lepšie neskoro ako nikdy, určite odporúčam vidieť
Stalingrad (2013)
Mne sa ten film velmi páčil, jediné čo by som vytkol deju je to že to začína a končí v súčastnosti, stále sa to odohráva na jednom mieste a tá klasická smrť za vlasť, preto ten film odomna nemá 5 ale "len" 4* ;)