Recenzie (184)
Tunel (2001)
...nemám slov...
Čierna labuť (2010)
...psychedelické halušky baletky, ktorá to berie moc vážne...*** za prácu s kamerou...
Kráľova reč (2010)
...história ma nikdy nezaujímala...film je natočený dobre, ale chýba mi tam "duša filmu"...rozhodne stojí za pozretie, ale to je asi tak všetko...toto dielo so sebou nenesie žiadne hlbšie posolstvo ani myšlienku...že je ťažké zasadiť takúto myšlienku do filmu, ktorý len reflektuje udalosti dávno minulé?...Christian Duguay to s Hitlerom dokázal...tak prečo Tom Hooper nie?...
Harold a Maude (1971)
...originálne a vymykajúce sa konvenciám a bežným predstavám o živote ako takom....a predsa mi to pripadalo prirodzené a normálne...
Kto sa bojí Virginie Woolfovej? (1966)
...nudné, rozťahané, ukričané, jednotvárne...odpad na úrovni...
Fish Tank (2009)
...tento film z priemeru ťahá len Katie Jarvis...
Jeden blbec na večeru (1998)
...príjemná a originálna komédia, pri ktorej, podobne ako pri filme U-Turn som sa len chytal za hlavu a neveril, že je možné mať toľko smoly zhmotnenej v jednej osobe...
Experiment (2010)
...jedna vec mi tam nesedí...prečo dostali zaplatené, keď experiment skončil predčasne?...
Pochovaný zaživa (2010)
...ťažko sa hodnotí takýto film...
V Bruggách (2008)
Nahodil som úsmev a pustil som si film...a ono to vôbec nebola komédia!