Recenzie (46)
Drákulovo znamení (1970)
Zase film na který jsem narazil náhodou, ale ve výsledku jsem byl vážně spokojenej. Poctivej biják o Drákulovy s dostatkem krve, násilí ale i humorem. Netopýři jak bavili, tak plnili kvalitně roli "zabijáckých příšer", charismatický herci a sem tam letmá nahota. Jen mohl Christopher Lee dostat trochu větší prostor s dialogy. Ve výsledku fakt povedená drákulovina a smrt samotného Drákuly na konci je jen třešnička na dortu.
Môj otec je šialenec (2012)
Šílená hovadina. Ale přesně taková kterou chcete vidět když si pouštíte film s Adamem Sandlerem. 4/5* na pohodu, nic náročného ale rozhodně se to vyplatí vidět. Jen ten Vanilla Ice mi tam celkem vadil.
Dnes v noci v lese nikdo nespí 2 (2021)
Achjo... jedničku jsem si užil. Žádné veledílo ale moc příjemně mě překvapilo. Jenže tohle je teda opak. Nemalou část filmu jsem si to i užíval... a pak jsem litoval že jsem chtěl o meteoritu a "nákaze" z něj vědět víc. Tupý zabijáci mi vyhovovali teda víc. Jinak je tam pár dobrých scén a rolí (konečně byl zpět vedoucí tábora. ADRENALIN!). Za první scénu a narážku na Indiana Jonese tomu ty 3* dám, ale je to teda těsný, film dost shodili.
Love Island (2021) (relácia)
Bohužel, nejde dát nic horší ho než odpad. Příšerný, rve mi to koule. Tohle vyjde draho, každá scéna kde jsou ženský musí štáb stát tak dva/tři mikrofony. Týpci jak z vesnický diskotéky co si vyslechnou vylitý srdíčko ale hned by jim v drinku rozpustili rohypnol. Hudba jak z nějakýho lowcost porna. Kdyby to alespoň bylo porno… tak zamhouřím jednu předkožku. Chce se mi zvracet.
Krvavá lázeň v domě smrti (1984)
Trochu britský Scary movie. Ale s pořádnou dávkou britského humoru. Naprostou náhodou jsem na to narazil na Netflixu a dal tomu šanci (mam rád staré horory). No co vám budu povídat, naposled jsem si to rozhodně nepustil! Vincent Price tomu jen dodal tu správnou třešničku na jinak už dost povedený masový koláč.
Mucha v kufri (2020)
Nádherný. Čekal jsem něco ve stylu Drž hubu a dostal jsem to co jsem chtěl. V kině se moc nahlas nesměju, ale tady mi to párkrát ulítlo. Pokud nemáte rádi originály jinak než v angličtině tak tady doporučuji to risknout. Huhlavej přízvuk Manua je boží. 5/5 a po dlouhé době kvalitní nonsence film. Ty bejku!
Upíři v Bronxu (2020)
I přes to že jsem čekal něco jiného... jsem se pobavil. Takovej pohodovej, nenáročnej film který si člověk asi nepustí víckrát, ale první shlédnutí si užije.
Palm Springs (2020)
Bavil jsem se, moc. Je pravda že moc filmů v tomhle stylu neznám, takže to nemam moc s čím porovnávat. Andy Samberg perlil. Podle mě hrál sám sebe, role mu (stejně jako košile) neskutečně sedla. Cristin Milioti je okouzlující, sexy a správně "mimo". Film má spát a když zrovna chybí, nahradí ho s přehledem emocemi naplněné scény.
Ostrý holky (2018)
Na jednu stranu tak nízko hodnocení chápu, na druhou ne. Nehraje si to na žádný film s přesahem. Hezky úpřímně příjemná béčková vyvražďovačka. Skupina sexy holek v kraťáskách versus banda ozbrojených vidláků kteří neumí ani mluvit. Nakonec se objevilo i trochu toho okultismu, brutální scény střídají ty vtipné. Dostal jsem to co jsem od toho čekal a ještě porcičku navíc. *SPOILER* Psí smečka které byla nakonec jen z megafonu skvělý, návrat kouče jako z Ramba taky potěšil svou ujetostí. Třešnička byla scéna kdy si holka sama ke stryptýzu zpívala Macho man aby svedla pronásledovatele. No nevyšlo jí to tak jak čekala.
Mařenka a Jeníček v lese hrůzy (2020)
Hezky temný, místy dost surealistický. Sophii Lillis mam od To fakt rád, tady ale působila mnohem méně "dětsky". Myšlenka zajímavá, kamera i soundtrack super, herecké výkony taky dobrý. Občas méně záživné části a ve výsledku tomu něco prostě chybělo. Takovej lepší průměr, ale na 4* to určitě nebylo.