Recenzie (674)
Aladin (2019)
Kde byl Statham a cockney???
Alexander Veľký (2004)
Nejteplejší film, co jsem viděla.
Amadeus (1984)
Amadeův smích mě trochu znepokojoval.
Amazing Spider-Man 2 (2014)
Twilight revival! Zaplaťpánbůh že umřela..
Amundsen (2019)
Důvěřuji jen prověřeným trasám KČT.
Amy (2015)
Obyčejná holka s father issues..
Anna (2019)
Besson točí furt to samý...
Aquaman (2018)
Nijak hluboce mě to neoslovilo.
Argo: Nebezpečný útek (2012)
Napnutá jak šle.. Vyšlo to..
Armáda mrtvých (2021)
Tohleto se někomu fakt líbilo???