Obľúbené filmy (10)
Amadeus (1984)
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Americká krása (1999)
Forrest Gump (1994)
V koži Johna Malkovicha (1999)
Requiem za sen (2000)
Frajer Luke (1967)
Podraz (1973)
Láska nebeská (2003)
Moje nejoblíbenější romantická komedie, kterou jen tak něco nepřekoná. Nechápu jak mohl někdo natočit něco tak krásného a přitom nezajít za hranici kýče. Ale jak jde vidět, tak to jde. Navíc všechny paralelní příběhy se mi líbily a ani jeden bych neoznačila za výrazně slabší. Scéna s Emmou Thompson je tak neskutečně silná, že to nemá obdoby.