Recenzie (1 282)
Mama (2019)
Asi mě to chytlo v dobrém rozpoložení, měl jsem chuť na nenáročný horor a to se mi splnilo, pěkně to utíkalo a i napínavé (vědět kdo umře nakonec a kdo ne)
Burákový sokol (2019)
Spadlo to pak až do nudy a ten konec taky divné... A Dakota? :D ta tam taky nepřidala (nemám ji rád). jednou a dost, tenhle film.
Le Mans '66 (2019)
Úžasní herci, dobrý film... asi nejsem takový milovník aut.. Pro mě jednohubka.
Maskovaní špióni (2019)
Jen za ty náznaky, ani nevím čeho, humoru? Akce?...těžko říct...
The First Time (2012)
Jeden z nej teenager romantik komedie... 4* a ta 5* za herce..
Takmer dokonalé tajomstvá (2019)
Klobouk dolů, fakt další pecka..
Tajemství dračí pečeti (2019)
Krásná blbost... Víc k tomu fakt nejde říct. :)
Tajomný ostrov (2008)
Jako den a noc filmy z Ruska... Tady se nepovedlo vůbec nic...
Zajatci času (2017)
Dvě krásné holky, pro každou 1* :)....
Neviditeľný (2020)
Co se vám na tom líbí? :D Jednoduché a na hlavní herečku se ani nedá dívat, to je už lepší ta její segra. A zápletka? O ničem a čitelná.. Velice podprůměrný film...