Recenzie (344)
Avatar (2009)
výborné ale na 5 hvězdiček na mě moc zelená agitka...
Requiem pro panenku (1991)
akorát ten hrdina Renč mi tam trochu neseděl...
Nehanební bastardi (2009)
bezkonkurenční
Funny Games USA (2007)
ani vlastně nevím jestli se mi to líbilo..zváštní...
Máj (2008)
Jako celek to šlo, ale některé věci si komentář zaslouží. Ač se mi Stropnický celkem líbil, tak strašlivý lesů pán by asi neměl být střízlík působící dojmem 15-ti letého puberťáka. Jarmila celý film jen poklusává od ničeho k ničemu v rozevlázých košilích (nepřijde mi že začátkem května je takové teplo pro outdoor sex) a poslední záběr mi připadal jak od Walta Disneyho. Kat byl fajn, i když některé grimasy působily spíš komicky. Scéna vraždy byla špatná...od barvy krve po rádoby věrohodnost...
Austrália (2008)
to už fakt přeháněli...
Post Coitum (2004)
koukala jsem na to s tím, že od toho čekám strašnou sra*ku...ale celkem sem se i pobavila...takže za tři...
Blesk (2008)
tak 3 a půl...celkem to šlo...
Súmrak (2008)
omg....jedna hvězda za pobavení se pokaždé když přišel ten hezoun s výrazem vyšinutýho paka...
Deník zasloužilé matky (2001) (seriál)
jak jsou všichni dokonalí, šťastní a ... zbouchnutí...american dream?!?