Recenzie (41)
Holky z porcelánu (1974)
4 * hlavně za ty krásný nohy Marty R. Jinak Hartl bomba.
Arabela sa vracia (1993) (seriál)
O něco slabší než Arabela, ale Xénie opět poduje. Postavička jak víno.
Arabela (1980) (seriál)
Dáda alias Xénie byla nevýdaná kočička, jinak seriál Arabela pecka.
Godzilla (2014)
Godzilla
Winnetou - Červený gentleman (1964)
Máyovka jak stehno. Hned na začátku krvavá autentická řežba s medvědem. Nic naplat, Vinnetou je Vinnetou a medvěd Bart to tentokrát prosral na celej čáře*****
Velký útok zombies (1980)
Pěknej horor na tu dobu, žádný připosraný zombíci, ale pěknej fofr. Viděl jsem to už za totáče a i v dnešní době jsem se pobavil. Dóóóóst dobrý.
Ten chlapec je postrach 2 (1991)
Dóóóst dobrý. Hlavně ty blitky. Žádný umění, ale člověk se aspoň sasměje
Späť do ringu (2013)
Niro je ok ale Sly je mega ok
Jablíčko se dokoulelo (1977) (TV film)
KDYŽ DÁVÁLI TYHLE POHÁDKY BYL JSEM PRCEK. NOSTALGIE JAK HROM.
Malý Herkules (2009)
Nejlepší film co jsem kdy viděl. SUPER, BOMBA, PECKA 100%, kdyby šlo dát 10 hvězd tak bych jich dal milion.