Recenzie (414)
Útek z väzenia (2013)
Klasicka akcni predloha, ale Sly s Arniem jen tak spolu nehrajou a tohle je velmi povedeny film. Vrasky mi dela jen predvidatelny dej.
Vlk z Wall Street (2013)
Perfektni vykon DiCapria, za to 3 hvezdy, vic dat nemuzu, neni to muj salek kavy tohle tema.
Bojovník: Brat proti bratovi (2011)
Prvnich 70 procent filmu je nuda, ovsem pro pribeh postav potrebna. Jinak je to klasicka rozbijecka drzky ala Rocky Balboa, nic vic. Proc to ma tolik procent, opravdu nechapu.
Hobit: Smaugova pustatina (2013)
Jacksonovu zalibu v maskach a atrakcich chapu, ale kdyz se na film podivam komplexne, tak proste nevidim nic jinyho nez prave ty atrakce. Film se mi libil, ale nemuzu si pomoct, druhej den proste ani nevim o cem to bylo a to mi u filmu dost vadi.
Enderova hra (2013)
Super, mam strategie rad, a tohle je hlavne o ni. Ja se bavil vyborne :-)
Hry o život: Skúška ohňom (2013)
Dalsi dil me donutil necekat a precist si knihu Mockingjay.
Tranz (2013)
Danny rozhodne nezklamal a myslim, ze kazdeho divaka totalne rozlozil, pac clovek nikdy nevedel co v tu chvili je pravda a co predstava. To vydrzi az do konce a asi si to budu muset pustit jeste jednou, pac jinak porad nebudu vedet jak to vlastne vsecko bylo. Presto vsechno to nebyl uplne muj salek kavy, takze jen za tri.
Thor: Temný svet (2013)
Dobry, ale jen "dobry". Titul komixovka roku rozhodne ne.
Dospeláci 2 (2013)
Proc to proboha rejza dela??
Babovřesky (2013)
Tohle je opravdu strasnej nesmysl... Tohle si muze pustit dvakrat jedine masochista.