Posledné recenzie (143)
Duna: Časť druhá (2024)
Sklamanie je asi slabé slovo. Som fanúšik kníh a... kam sa stratil dej? A čo do deja videného, mnohé zmenené tak, že ma to až bolí. Čítala som, ze režisér sám zhodnotil, že obraz je pre neho prioritou... ale žeby až tak? Orientácia na Benegeserit, s opomenutim postavenia Guildy do takejto miery a Stilgarov fanatizmus je pre mňa proste neakceptovateľny. V skutočnosti sa proste potvrdilo, ze napriek tomu ako dobre bola jednotka nasliapnuta, saga Duny je stále nesfilmovatelna. Nie na veľké plátno. Za mna tv séria z prelomu milénia síce nie je taká KRÁSNA pre oči, ale OBSAHOVO jednoznačne plnšia a oddanejšia kniham.
Winx Saga: Osud (2021) (seriál)
Tento typ animaku ma este v detstve lizol :D takže na hlavnú myšlienku sa chytam ale prevedenie je tak priserne, ze clovek si musi buchat hlavou o stenu..."bože prečo?!"
Thor: Láska a hrom (2022)
za mna sklamanie, česť hlavnej myšlienke, ale prevedenie,... trápnosť. Najhoršia marvelovka aku som videla a to ich mam fakt rada