Obľúbené seriály (10)
M.A.S.H. (1972)
najlepsi televizny serial vsetkych cias. vsetky ostatne ci uz lekarske alebo im podobne sa mu nemozu rovnat takmer v nicom ako je inteligenica a humor ale hlavne ludskost
Rodina Addamsovcov (1964)
asi najlepsi serial mojho mladi..Vynikajuci slovensky dabin/jeden z mala/..Larch,stryko Fester, MOrtysa,Vec..bratranec It..proste bomba..:)
Akty X (1993)
Pravda je tam hore
MacGyver (1985)
Kultova zalezitost...netusim preco to ma tak male ohodnotenia..fakt..:)
Mladé ninja korytnačky (1987)
Káčerovo (1987)
Skvele..proste bomba.. Ako moztete hodnotit rozpravku teraz v sucastosti ked ste sa na to divali ako mali?
Gumkáči (1985)
rajtahih,gumkoni,gumidci,gumkaci...rozne mena ale stale to iste..doing,doing,doing,..
Rýchla rota Chipa a Dala (1989)
Dexterova laboratoř (1996)
At last my greatest vison..Didi what are you doing!!?
Dobrodružstvá mladého Indianu Jonesa (1992)
Moj oblubeny serial.