Posledné recenzie (18)
Temný prípad - Nočná krajina (2024) (séria)
Zklamání nevyužitej potenciál. První série bude pro mě prostě vždycky TOP. Hlavní zápletka mě nezaujala ani tak jako herecké výkony a soundtrack. Jsem prostě hrozně rozmlsanej vysokou laťkou, kterou nasadila ona již zmiňovaná první série.
Indiana Jones a Nástroj osudu (2023)
Děda Indy je zpět. Byla to jízda? Ano! Bylo to občas klišé? Ano! Intro bylo skvělý (je poznat, že Indy je CGI upraven tak daleko zatím ještě nejsme :D). Naháněčka v autech v Maroku mě moc nebavila, ale člověk to musí brát s nadhledem přece jen je to páté pokračování a to k Indymu patří. Hodnotím lepší 3*
Super Mario Bros. vo filme (2023)
Žadný složitý děj. Bowser se zamiloval a chce se s princeznou Peach oženit. Vtipné duo Maria a bráchy Luigiho. Bavil sem se. Krásně se na to kouká. Byl bych radši viděl originál, ale jelikož je to animák tak mi dabing ve finále tolik nevadil. Hodnotím lepší 3.