Posledné recenzie (26)
Nedžimaki seirei senki: Tenkjó no Alderamin (2016) (seriál)
už po třech dílech nemůžu jinak než 5*, dlouho mě něco tak nenadchlo a budu jen doufat, že to bude jen lepší a lepší
World Trigger - Season 1 (2014) (séria)
Podle všeho by tato série měla být celá fillerová, tak že asi za moc stát nebude. Každopádně by to ale nemuselo být, tak hrozně moc natahované, jako série první. Zatím dám tedy 3*, jako u první série a po dokoukání přehodnotím.
One Punch Man (2015) (seriál)
Tento animáč tu doslova naběhl a jednou ranou všechno sundal. Ještě se ani nerozjel příběh a já už se bavím, jak malý děcko. To je výborná ukázka toho, jak by se měl dělat správný seriál. 5* a uvidíme, co nás čeká v budoucnu...nemůžu se dočkat :)