Recenzie (4 270)
Jan Žižka (2022)
Očekávaný film roku 2022. Zklamání. Ben Foster se své role zhostil skvěle, stejně tak Karel Roden. Nicméně příběh opravdu katastrofální, ocenila bych opravdu životopisný příběh, bez fake rádoby hollywoodských linek. Nedokázala jsem se do příběhu vůbec dostat. Kamera občas totálně nepřehledná, především u bojových scén na začátku filmu. Hudba pěkná, dronové záběry taktéž. Vidím to asi jako Bathory.
Vstupenka do raja (2022)
Krásné záběry z Bali, skvělá Julia a sekundující George, hezký závěr.
Simpsonovci - A Made Maggie (2021) (epizóda)
Hezká parodie na Kmotra.
Dvanásť opíc (1995)
Další z filmů nad kterými si ještě dlouhou dobu lámu hlavu. Skvělý Brad Pitt, perfektně doplňující Bruce Willis a zajímavý závěr.
Simpsonovci - Mothers and Other Strangers (2021) (epizóda)
Nevrátila se jeho matka v 15. sérii?
Hókus pókus 2 (2022)
Když jsem zjistila, že vznikl nový Hokus pokus, tak jsem si jej ihned připsala na seznam. Letos jsem navštívila město Salem, takže to bylo super tématické. Skvělé herecké složení a kvalitou stejné jako předchozí díl, možná o kousíček lepší. Příjemná rodinná komedie. Líbil se mi návrat do minulosti i závěr.
Jitřní záře (2022) (seriál)
Velice rozporuplné téma. Natočeno je to skvěle o tom bez debat, včetně skvělých hereckých výkonů (Bučková, Vlasáková, Žilková), takže hodnotím pouze dějovou stránku. Zajímavá rodina a pro mě velice sympatický styl života, asi na 99 % - až na ty soc. dávky. Rodiče si také protiřečí, zprvu vychovávají Záři otevřeným způsobem, ve finále se jim nelíbí její rozhodnost a její představa života.. No, každopádně hodnotím 5*.
Jitřní záře - Epizoda 6 (2022) (epizóda)
A jsme ve finále. Pěkný závěr.
Jitřní záře - Epizoda 5 (2022) (epizóda)
Konfrontace s otcem a závěr ve Španělsku vypadá na trošku drama.
Jitřní záře - Epizoda 4 (2022) (epizóda)
Perfektně detailní ztvárnění Žilkové aka sociální pracovnice.