Recenzie (4 255)
Stingl - Malý velký Okima (2021)
Pro mě jako cestovatelku krásný film. Radost pohledět. Vtipné, zajímavé, doplněno o dobové záběry. Doktor Stingl věděl jak lidi pobavit.
Who Is America? (2018) (seriál)
Hezký počin Sachy Barona Cohena, čekala jsem všelicos, ale tohle je nářez.
Who Is America? - Epizoda 7 (2018) (epizóda)
Poměrně kvalitní zakončení, ale čekání na O.J. se moc neoplatilo.
Who Is America? - Epizoda 5 (2018) (epizóda)
Nejslabší z dílů, ale 14 atentátů to zachránilo.
Who Is America? - Epizoda 4 (2018) (epizóda)
Kniha s králíčkama perfekt.
Who Is America? - Epizoda 3 (2018) (epizóda)
O kapku slabší než předchozí díl.
Who Is America? - Epizoda 2 (2018) (epizóda)
Na závěr ti vidláci, to byla fakt třešnička na dortu.
Who Is America? - Epizoda 1 (2018) (epizóda)
Zbraně, to už bylo lehce za hranou. Mazec.
Simpsonovci - Do the Wrong Thing (2023) (epizóda)
Tentokrát hodně s přesahem, ale bavilo mě to.
Jedeme na teambuilding (2023)
No, ta třetí hvězda je trošku nahozená za snahu a Polívkovou. Typická komedie o ničem, kdy se minimálně zasmějete. Vlastně je to tak hloupé až je to vtipné. Rozhodně to nepotřebuji vidět dvakrát a jsem ráda, že jsem nešla do kina.