Posledné recenzie (4 257)
Kancelář pro kontrolu pouliční magie (2021)
Není to Shrek, Doba ledová ani Madagaskar. Dvakrát si animák nepustím, ale průměr bych řekla dobrý. Párkrát jsem se zasmála, nic překvapivého tam nebylo, na konci lehce doják..
Tancuj Matylda (2023)
Bohužel, za mě ne. Náhražka za Still Alice, ale druhořadé kvality. Ačkoliv Roden hrál skvěle, tak děj pokulhával a přerod v dobráka tomu uškodil. Závěr mi přišel už úplně kýč.
Stingl - Malý velký Okima (2021)
Pro mě jako cestovatelku krásný film. Radost pohledět. Vtipné, zajímavé, doplněno o dobové záběry. Doktor Stingl věděl jak lidi pobavit.