Recenzie (12)
Žaloba na Santu Clausa (2011) (TV film)
Taký celkom príjemný vianočný americký film plný typických santaclausovských klišé.
Divergencia (2014)
Jedna hviezdička za snahu.
Dobrodružstvá medvedíka Pandu (1973)
To je také staré a tak málo známe. A pritom to bola veľmi pekná rozprávka, stále si pamätám na ten vodopád na ktorý musel liezť.
Příhody Pižly Mžika (2003) (seriál)
Veľmi príjemná rozprávka. Najviac sa mi páčil ten divný baran dabovaný Liborom Teršom.
Cililing a stratený poklad (2009)
Príjemný animovaný film pre malé deti.
Mestečko South Park (1997) (seriál)
Jedna hviezda za to že viem skadi je hláška: They killed Kenny!
Lišiačik Vuk (1981)
Nádherná rozprávka, s príjemnou animáciou.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Úžasný seriál, s úžasným českým dabingom.
Zamrznutá planéta - Season 1 (2011) (séria)
Dokumentárne seriály sa mi páčia. Tento bol dobre spracovaný.
Mafstory (2006) (seriál)
Komediálny seriál, ktorý mohol byť trochu kratší.