Recenzie (187)
Ako to bolo ďalej... (2021) (seriál)
Z nostalogie jsem to dokoukala ale bylo to chvilemi hodne tragické...
Kenzo World (2016)
Přesně vystihuje to, co mám chuť udělat při každé pracovní poradě.
Zmrznutá kosť (2010)
3,5*
Štvanec (2008)
3,5*
Zabitie posvätného jeleňa (2017)
S tak odpornym ksichtem Keoghan ani nemůže hrát nic jineho než zmrda. Jeho odpornost mě iritovala celý film. Coz byl asi záměr.
Pán tygrů (2020) (seriál)
Přehlídka psychoušů a bizáru v jednom balení.
Jesus Camp (2006)
Ted už je jasné, kdo volil Bushe. Zcela očividná manipulace a vymývání mozků. Tohle by mělo být trestné.
Tiché miesto (2018)
3,5*
Infiltrátor (2016)
3,5*
Tajemství smrti slečny Neznámé (2016)
3,5*