Recenzie (269)
Paralelné matky (2021)
Postupne to naberalo etno črty...
Na ťahu (2020)
Victoria nezdolaná, ale Nightlife nerobí jej ani sebe hanbu, strhujúce naháňačky (aj hudobne) a zábava navyše.
#somtu (2019)
Francúzsky uhrančivé, kórejsky smutné.
Ted Bundy: Diabol s ľudskou tvárou (2019)
V krajine za siedmymi horami a siedmymi riekami kde aj beštie sú milované...
Spolujazda (2019)
Vymodlikali si ich.
Zamilovaná Gloria (2018)
Skromná a úprimná vzťahovka.
Prebytočný človek (2001)
Zúfalá komédia, Sorrentina mám rád, tu sa ešte len rozbiehal, ja zas trochu brzdím.
Mníška (2018)
Od začiatku mi to pripadalo riadne dementné, aj keď originálny záver ma prekvapil.
Studená vojna (2018)
Aj celý film dosť poľsky studený, až na jednu jasnú sexy výnimku sa nebolo príliš čoho chytiť.
Cesta za láskou (2018)
Štipľavé, odporné, nihilistické, utárané, ak by to malo byť vykalkulované muselo by to chcieť aspoň niečo svetaborné povedať. Ale načo aj?