Recenzie (144)
Muži v čiernom: Globálna hrozba (2019)
Tessa- toto je čo ?!!! Tu mala byť sexi kosť v štýle Lara Croft a nie táto krpatá obluda.
Dieťa 44 (2015)
Film utrpel vďaka rusofilizmu. Veľa ľudí to hneď na začiatku vypnú a dajú hodnotenie odpad. Lebo si tu niekto dovolil brať Rusko do huby. Keď si tak dám do súvislosti scénu keď sa rus a ukrajinec váľajú v bahne a snažia sa zabiť jeden druhého , ako rus doráňa ukrajinca a je ochotný bit ženu no nakoniec z neho musia spraviť hrdinu inak by neprežili .
Expedícia: Džungla (2021)
127 minút ? !!!! Prečo!? a LGBTi to ktorého buzika napadlo.
Tri zlaté dukáty (2023) (TV film)
Ktorí pokrokovo idealistickí blbec toto uštrikoval. Tie výchovno-vzdelávacje dialogy to sa nedá počúvať, traktorom pokosená lúka, a niektoré zbytočne nadhodnotené scény mi prídu také že mínajme peniaze veď to niekto zaplatil tak prečo nie .
Dubček - Krátka jar, dlhá zima (2018)
Preboha tie dialógy, kto to písal !!! Horšie ako komixy.
ROMing (2007)
Tak ako niekomu za alkohol zákážu viesť vozidlo , tak by mali aj Bolkovi zakázať hrať .
Invalid (2023)
Najoko to temu Hološkovi nejde z papule. Sceli velice spravit jakúsi komédiu no volajako mu to není prirodzené takto viprávat.
Nedotknuteľní (2011)
Všetko o filme je obsiahnuté hneď na začiatku . Áno v tom intre pred titulkami keď sa vezú v aute a utekajú policajtom . Geniálny film .
Metanol (2018) (TV film)
Trochu ako kedysi TV program Bakalári . Také ušité horúcou ihlou . Dať tomuto filmu 83% hodnotenie len podľa toho že spoznávam určité dejové udalosti , to je ako keď niekto začne hovoriť o dovolenke v Chorvátsku a všetci začnú pritakavat ako je tam najlepšie na svete . 🤪
Nie je čas zomrieť (2021)
00 nula nula veď to povedali sami to je hodnotenie jeleň filmu ale aj série . Týmto Bonda pochovali úplne. Séria craiga sa skončila to som rád v jeho podaní to bolo o hovne. 163 min som neveril že to skončí . Tie ukecane citové scény ako v tureckej telenovele.