Recenzie (144)
1917 (2019)
Nesmrteľný vojacik zdoláva všetky prekážky a nástrahy v bahne vode ale on je stále suchý a čistý. On je super Mário ktorý prechádza level za levelom . A to nelogické konanie takmer všetkých postáv až som si skoro vlasy vytrhal.
Schumacher (2021)
Ten kto Michaela nesledoval počas kariéry tak tento dokument je úplne zbytočné pozerať . Nič mu to nedá a hlavne pravda je tam veľmi veľmi hlboko ukrytá .
Love Island (2021) (relácia)
Toto je presne príklad bohemizmu. Niekto z CZsa tu povišuje nad slovákom.
Equalizer 2 (2018)
Trošku nuda pomaličky sa to rozbieha ale na dve hodiny je to moc roztrhané a pomalé .
Svet pod hlavou (2017) (seriál)
Keby ukradol námet resp. kopíroval nejaký amík , tak ho roztrhaju na kúsky. Ale tento miš maš má 79% , ták tomu nerozumiem.
Bažina (2018) (seriál)
🥱👎🥱😒NUDA NUDA a nuda nuda , nuda nuDa nudné nudné
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
Ďalšia sprostosť pre nasť ročných. Kde sa stratila súdnosť , triezvy pohľad a realita . Prečo sa v popise takýchto magorín neuvádza vhodné pre deti od 14 do 25 rokov, alebo nevhodné pre normálne zmyslajuceho diváka .😂🥱👎👎👎
Mesiáš (2020) (seriál)
Po prvej časti to vyzerá na niečo sľubné čo tu ešte nebolo . No potom sa z toho stane niečo ak Akty X Mulder&Scully.
X-Men: Apokalypsa (2016)
Hneď na začiatku očami prepálil betónový strop a steny ale človek sa ochránil bez následku za drevenými dverami. Nerozumiem týmto Marvelšitom.
Temné lesy (2020) (seriál)
Trošku zdĺhavé a natiahnuté . Sú tu scény ktoré sú príliš dlhé a umelo naťahujú celkový čas . Chýba mi tu akási dynamika .