Posledné recenzie (66)
Avengers: Endgame (2019)
V blockbustroch ako Avengers som ochotny prehliadnut aj velke nelogicke diery ale toto bol vrchol debility hollywoodskych producentov. Hodnotim 3 hviezdicky.
Solo: A Star Wars Story (2018)
Je mi na bľutie zo súčasnej kinematografie . . . Scénár a réžia - odpad! ako vačšina terajšíh blockbustrov.
Vymedzený čas (2011)
How stupid can movies get ?