Recenzie (28)
Aquarium of the Dead (2021)
Tenhle film je podle mě skvělý. Samozřejmě to není žádný horror, ale skvělá parodie. Myslím, že Asylum tyhle věci umí!
Policajti v akcii - Škandalózne prípady (2016) (seriál)
Skvělý seriál. Oproti české verzi jsou tam hezčí policistky a je to celé takové dramatičtější.
Policie v akci (2017) (relácia)
Tohle je prostě skvělý seriál. Chtěl bych být tím, kdo sedí na zadním sedadle!
Muž vo vlaku (2018)
Takové trochu legrační to bylo. Ale jo, odehrávalo se to ve vlaku, což je vždycky fajn, chvilkami (ale fakt jenom chvilkami) to bylo i docela napínavé, takže proč ne. Vivat Liam!
Bruce Springsteen with the Sessions Band: Live in Dublin (2007) (koncert)
Skvělé! Nic víc.
Bruce Springsteen and the E Street Band: London Calling - Live in Hyde Park (2010) (koncert)
Prostě skvělé. Co dodat?
Bruce Springsteen: The Complete Video Anthology 1978-2000 (2001) (video kompilácia)
Líbí se mi ty reakce od ber.zerk, crazy town, nap.alm, thugz a dalších. Ale tož ano, asi jim to nic neříká, nicméně většině nás ostatních to naopak cosi říká. Takže asi tak - 5!
Pomoc (1965)
No jo, Beatles. Co víc? Není možno dát než plný počet bodů, i když ten film není zas až tak skvělý. Ale --- prostě --- Beatles!!!
Československý filmový týždenník (1954) (seriál)
Tohle je zkrátka ono. Vím, že je to často nepravdivé, často i poněkud směšné, ale těch 2379 dílů prostě něco vypovídá o nás, o naší zemi. Těch pět bodů zkrátka není o tom, že by se mi to nějak líbilo, nebo že bych tomu snad doopravdy věřil, ale je to prostě o tom, co tady bylo. V podstatě bych tomu pořadu dal tak jeden maximálně dva body ( tak nějak od 1966 do 1969) v té době, kdy byl pravidelně promítán v kinech před hlavním filmem, ale teď se na něj dívám každou neděli ráno a prostě se mi to líbí. Možná právě proto, že už je to minulost.
Cesty víry (2000) (relácia)
Prostě ano.