Recenzie (143)
Posledný tanec - Episode I (2020) (epizóda)
Chvíľami až zimomriavky, takto si predstavujem kvalitný športový dokument.
Westworld - The New World (2020) (séria)
Tretia séria podobne ako tá druhá u mňa nenaplnila očakávania. Napriek tomu že obe sú výborné a patria k tomu najlepšiemu na "televíznych obrazovkách" tak wow efekt prvej série sa nezopakoval, až na nejaké 2 epizódy z 8, čo je dosť málo. Napriek tomu soundtrack a vizuálna stránka si drží tú najvyššiu úroveň. Stále však verím 4-tej sérii a teším sa, pretože podobný Blade Runner vibe zatiaľ v žiadnom seriály nebol. Len škoda že najskôr až v roku 2022? Fml a fuck corona.
Volejte Saulovi - Série 5 (2020) (séria)
Ďalšie posúvanie latky a nárast kvality v tejto sérii. Zlepšuje sa to každým rokom podobne ako Brba. Scenáristicky najlepší seriál za posledných 7 rokov určite. Každý "fanúšik" breaking bad, ktorý toto prestal pozerať v prvej sérii môže ľutovať ale srať na vás.
Volejte Saulovi - Špatná rozhodnutí (2020) (epizóda)
Intense af
Papírový dům (Netflix verze) - Pět minut předtím (2020) (epizóda)
Prestrelka ako z bollywoodu bol teda riadny cringe.
Slušní chlapci (2019)
Guy Ritchie knows his shit.
Mandalorián - Season 1 (2019) (séria)
8/10
Mr. Robot - Série 4 (2019) (séria)
Klobúk dole. You will be missed Friend.
Mr. Robot - Ahoj, Elliote (2019) (epizóda)
M83 - Outro a zimomriavky, takto sa ukončuje seriál. Jedna z najlepších televíznych sérii vôbec. Goodbye Friend.
Zaklínač (2019) (seriál)
1. Séria 6.5/10, 2. Séria 5/10