Recenzie (184)
Prepadovka 2 (2014)
Prostě a jasně..........EPIC!!!!!
Non-Stop (2014)
U ňáš ňa věsňiči ňa ňáměšťí je ťaky ŇOŇ-ŠTOP aljě ňéňi ťak ďobrý akˇo ťěňťo!!!
Klasik (2010) (amatérsky film)
Tak pro tohle veledílo je i odpad hodně.......
Strážcovia (2009)
Nejlepší zfilmovaný "komix" všech dob....a asi (zatím)nejlepší film Zacka Snydera!! akorát to hodnocení....mělo by mít aspon o 10% více:)
Te shu shen fen (2013)
Že by propaganda na policii v číně?? dvě slušný bitky(no teda spíš jedna) v 99 minutách!! to sem zas naletěl:(
Krásno (2014)
Proč nenapálit plnej počet když sem se "krásně" bavil!!! samozřejmě pár šmiknutí nůžkami by neuškodilo ale co už...........celkem to odsejpá takže já nemam moc výhrad+skvělý postavy a užasnej KONEC:)
Dedičstvo alebo Kurvahošigutntag (1992)
Nejkultovnější český film všetkých časow:) a zároven nejlepší Chytilka
Srbský film (2010)
hardcore newborn porn:)
Červený trpaslík - Série 10 (2012) (séria)
Víc než dost dustojný návrat:)
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Kult nad Kulty!!Asi nej komediální seriál všetkých časow:)