Recenzie (114)
Stíny v mlze - Snadné cíle (2024) (epizóda)
Vzhledem k okolnostem, ustřižený konec chápu a kdyby to nemělo spojitost s těmi událostmi, tak by to člověk bral jako zajímavý případ. Ovšem ta vedlejší linka se synem, je mimořádně otravná a nejlepší by bylo, kdyby ho odsoudili a on do konce seriálu zůstal ve vězení a neotravoval.
Jedeme na teambuilding (2023)
Jako parodie to docela šlo. Nejdřív jsem si prvních 10 minut myslel, že to je zase sračka pro blbečky, ale pak jsem se prostě díval dál a občas se i zasmál.
Stíny v mlze - Královna majálesu (2024) (epizóda)
Docela to šlo. Oceňuji spisovnou češtinu, žádná pražština.
To se vysvětlí, soudruzi! - Jak uškrtit mistra Šálka (2024) (epizóda)
Ani jsem to nedokoukal. Jen se musím smát němcům, z nostalgie dali prachy na další Arabelu, Návštěvníky a jiné soc. seriály, a dostali tohle :-D A to když jsem byl loni na dni ČT a viděl kulisy, tak jsem se docela i těšil. Bohužel, prostor dostávají lidi, kteří absolutně netuší.
To se vysvětlí, soudruzi! - Ostře sledované UFO (2024) (epizóda)
Na konci dílu jsem usnul, tak to tak nějak vypovídá o kvalitě :)
Moonfall (2022)
Wtf, co jsem to právě viděl? Laciné efekty, stupidní a naivní scénař. Ředitelka Nasa a taky astronautka s ještě jedním astronautem a konspiračním chlápkem zachraňují Zemi a Měsíc. A i ta AI byla trapná.
Rýchlo a zbesilo 10 (2023)
Akční výplach mozku s mladým Petrem Novotným jako záporákem.
Metóda Markovič: Hojer - Posledná facka (2024) (epizóda)
O něco lepší díl, hlavně díky méně Mišíka.
Metóda Markovič: Hojer - Ženská obeť (2024) (epizóda)
Druhý díl snad ještě horší než první. Absolutně nevěrohodné, neautentické.
Metóda Markovič: Hojer - Možnosť liečby (2024) (epizóda)
Nic moc, na seriály ČT to nemá ani náhodou. A nesnáším Mišíka.