Recenzie (279)
Sodoma Gomora: Zasraný Vánoce (2011) (hudobný videoklip)
Nejoblíbenější vánoční koleda, takhle nějak bych to řekla já.
Contracted (2013)
(Opět) nechápu hodnocení, tenhle film mě bavil od začátku do konce, sympatická hlavní hrdinka, co zdrogovaná šuká v autě s nekrofilem se mění v rozkošnou zombie, který vypadávaj chomáče vlasů a do salátu přidává svý nehty. Škoda toho konce, pevně věřim, že to dobře dopadlo.
30 Seconds to Mars: Hurricane (2010) (hudobný videoklip)
Je mi jasný, že tohle hodnotí hlavně fanoušci skupiny 30stm (kam patřím i já). Nicméně, jeden z nejlepších videoklipů, cenzura všechno opět kazí.
Mrtví jako já (2003) (seriál)
Zaklonit hlavu a nechat se zabít prkýnkem, co náhodou letí z nebe. Takhle nějak si představuju svojí smrt.
American Horror Story - Murder House (2011) (séria)
1. série, absolutní nuda, nezájem. 2. série - totální orgasmus, skvělá hudba a skvělý herecký výkony. Dost to zkazil ten stupidní konec, ale přivřeme oči. 3. série - po tom, co několik lidí chcíplo a zázrakem znovu obživlo sem notebook zhnuseně odhodila a šla radši zírat do zdi. Zklamání jak shit. Co se týče 4. série, na to nemám žaludek.
Klub bitkárov (1999)
Nepochopim lidi, co tomuhle filmu daj míň jak 5 hvězdiček z toho posranýho důvodu, že nechápou, vo co jde. Marla a její filozofie, Bobovy upocený prsa, hudba a kamera, lituju, že sem se narodila jako holka a nemůžu se připojit do klubu rváčů. jo a The first rule of the fight club - you do not talk about fight club!
Mercy (2014)
Vyložená kravina to rozhodně nebyla, jednou hvězdičkou bych ohodnotila úsměvnou scénu, kde otvíraj knihu a tou druhou krásnej způsob, jak si rozseknout sekyrou hlavu.
Kukuričné deti (2009) (TV film)
Neuvěřitelně pitomej film, není divu, že sem u toho usnula nudou.
Desiate kráľovstvo (2000) (seriál)
Jediná pohádka, na kterou sem schopná koukat pořád dokola. Povedenej dabing, milý postavy, škoda, že nebylo pokračování.