Recenzie (279)
Mars útočí! (1996)
Pamatuju si jen to, jak mě psychicky poznamenalo, když se jim rozprskla ta hlava. Nic moc.
Šimocuma monogatari (2004)
Lolita styl žeru už několik let, bylo teda jasný, že se tohle stane mým filmem číslo 1. Momoko je šíleně roztomilá, hlavně její způsoby, jak dostat z táty prachy. Aww
Denník Bridget Jonesovej (2001)
Bridget je (spolu s holkama ze Sexu ve městě) mým vzorem mojí budoucnosti. Už se těšim.
Pomsta znásilnenej (2010)
Jasně, bylo milý, jak se holka vypořádá s cápkama, co jí znásilněj. Ale mě tohle k smrti nudí, dvě hvězdičky za pěkný způsoby smrti, chci to taky zkusit, hlásí se tu někdo?
Večný svit nepoškvrnenej mysle (2004)
Opět můj neoblíbený herec se mi vryl do srdce, scéna na ledě byla jedna z nejromantičtějších, co jsem kdy viděla.
Číslo 23 (2007)
Cápek takhle jednou počítá a všechno mu vyjde jako číslo 23. Každopádně husí kůže skoro celej film, škoda, že v mým jménu tohle číslo není. Na to, že Jimma vopravdu nemám ráda, jsem si ho tu zamilovala. Chudinta malitná
Klub poslednej nádeje (2013)
Jared je šukatelnej i jako transka. Klobouk dolů.
Klub sráčov (2000)
Vždycky mi to zlepší náladu, hlavně pane a paní Petersonovi, dáte mi chleba s marmeládou? A jak jinak, dobrá hudba.
Sucker Punch (2011)
Za vobleček, culíčky a ten parádní cover na Where is my mind jednoznačně za pět.
Príbeh dvoch sestier (2009)
Pět hvězdiček kvůli Emily a jejím božským rtům.