Obľúbené filmy (10)
Shamans of the Amazon (2001)
In Prison My Whole Life (2007)
Woodstock (1970)
Architekt odpadu (2007)
Na sever od Slnka (2012)
Tak tenhle film mě úplně dostal.. Doporučuju asi komukoliv! :)
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Útek do divočiny (2007)
Cukr-blog (2014)
Droga na které jede celá společnost a většina lidí nad tím ani nepřemejšlí. Výbornej film. BRAVE NEW WORLD