Recenzie (862)
Anima Mundi (1992)
Nesmírně působivý dokument, který hodně sází na pohodovou atmosféru, ovšem v dnešní době desítek přírodopisných programů v něm nevidím zas až tak nic převratného. Viděl jsem sice lepší, ale bez tak skvělé hudby jako právě v Anima Mundi.
Pytón (2000) (TV film)
Ani nevím jestli to můžu napsat, ale zkusím to - film je naprosto vo HOVNĚ!
2001 maniaků (2005)
Velmi působivý thriller z dokonalou mrazivou atmosféru, která se sice tváří naprosto kýčovitě, ale o to mrazivější má atmosféru. Rozhodně nejde o žádné béčko, ale o prvotřídní vyvražďovačku s originálními prvky.
Účastníci zájazdu (2006)
Za plastové kelímky, Lišku, Klepla a Holubovou dávám tři hvězdy jinak nic nového pod Sluncem.
Krajina mŕtvych (2005)
Rozhodně jeden z nejlepších zombiáren, které kdy Romero natočil. Perfektní vizuální efekty, napínavý příběh a plno neskutečných zombíku do detailu nastrojených. Škoda jen toho občasného zombie klišé a pár patetických scén, kdy se film stává spíše akční komedií s hlavní trojkou akčních hrdinů. Dement byl také spíš dáreček pro všechny vyhledávače hrdinů. I tak jsem se ale bavil a to je to hlavní, necelé 4 hvězdy.
V mene otca (1993)
No, tak právě jsem viděl film, který se okamžitě dostal do mé TOP 10 nejlepších filmů co jsem kdy viděl. Něco tak úžasného se vidí jen hodně zřídka. Dokonalé, nemůžu říct nic jiného než jen DOKONALÉ. Ještě nikdy jsem neviděl tak přesvědčivý herecký výkon v podání D.D. Lewise a P. Postlethwaite, ti dva byli prostě z celého filmu ti nejlepší a na jejich výkonech stojí celý film. Bez přehnaného sentimentu, bez přehnaných emocí - prostě herci jak mají být. Lewis rulezz, Postlethwaite rulezz, Sheridan rulezz a VE JMÉNU OTCE RULEZZZZZZ!!! Geniální dílo!
Hore bez (2003)
No tak to jsem nečekal, na tento film jsem se kouknl v období naprostého filmového sucha a musím uznat, že jsem očekával naprostou kravinu o mladých krásých holkách. které prorazí do světa přes kalendář. CO jsem pak ale viděl to nemělo obdoby, velmi líbívý scénář s ještě lepší Julií Walters, plné anglického štiplavého humoru a velmi velmi zábavné. Zase jsem se jednou spletl - místo braku jsem viděl celkem solidní komedii při které jsem se opravdu bavil. Slabší 4 hvězdy.
Marian (1996)
Skvělé zfilmovaný snímek o romské menšině z naprosto dokonalým Radkem Holubem. Možná trochu zapomínaný film, který ovšem patří do toho nejlepšího co bylo u nás natočeno.
Proč? (1987)
Rozhodně to lepší z předrevoluční éry českého filmu, na poměry tehdejší doby dost odvážný film i když příslušníci vše vyřešili na jedničku. Opravdu nechutné na tomto filmu je fakt, že se film skutečě stal což je nejen zarážející ale spíš varovné. Rozhodně bych v takovém vlaku cestovat nechtěl. Film byl ale super zvlášť Langmajer a Landa.
Posol: Príbeh Johanky z Arku (1999)
Besson střelil vedle, nic jiného než šedý průměr. Místy jde sice vidět pokus o nevšední kulisu, vymikající se právě průměru, ale je to málo a film se dostává tam, kde Váš zrak začí hledat něco mnohem zábavnějšího.Nuda.