Recenzie (3 061)
Pobrežné lýtka (2000) (seriál)
pokud se budu chtít pobavit nad nablblými dialogy a luxusními roštěnkami v bikinách,pustim si pobřežní hlídku,tohle nemá s humorem nic společného a je až zarážející,že jedním z tvůrcu je Howard Stern,což zjevně svědčí o jeho delší intoxikaci omamnými látkami,protože dřív to byl drak,teď je jen hloupoučké prasátko.
Malá Velká Británie (2003) (seriál)
Britové zešílely?to opravdu po věcech jako ajťáci,black books nebo red dwarf,přijdou s takovou ubohou a trapnou demencí?která jakoby z oka vypadla svým americkým kolegům?humusácký a trapný humor,britové klesly až na samé dno topornosti a nevkusu.
Cesty domů (2010) (seriál)
kombinace VKV a ordinace v růžové zahradě...ve výsledku prakticky neokomentovatelné a hlavně nesledovatelné....strašné!
Dokonalý svet (2010) (seriál)
kvůli tomuhle se odkládají projekty jako comeback???nejpovrchnější z povrchních...je to jak topstar magazín v seriálu.ODPAD!!!!
True Blood: Pravá krv (2008) (seriál)
what the fuck?morální blitečka,okořeněná upíry v americkém vidlákově?dracula se obrací v rakvi a snad vstane a vysaje všechny dementy,který maj na svědomí tuhle sračku.
Klinika Grace (2005) (seriál)
nepříjemné,trapné,divné,vykrádájící ostatní seriály,nepříjemní herci a stupidní dialogy i situace,další fujtajbl.
Will a Grace (1998) (seriál)
Nemůžu uvěřit tomu, že jsem mezi tou tunou žumpy viděl pár dobrých dílů. Jeden dokonce geniální. Stárnu.
Apokalypsa - Druhá svetová vojna (2009) (seriál)
nejvýpravnější a určitě nejlepší dokument o 2.světové válce.barevný obraz dá přijatelnější pohled na věc hlavně lidem,které ani tak historie moc nezajímá,z tohodle sem vyloženě vodvařenej.
Big Bít (1998) (seriál)
old school big bít mi buší srdcem,děkuji matce a otci,že mé srdce patří bigboši!naprsto super pořad za který jsem moc vděčnej.
Banánové rybičky (1999) (relácia)
jako malej sem na to koukal pořád....