Recenzie (28)
Teze o zločinu (2013)
Paradni krimi ktere kazdym dalsim obrazem navrsuje ocekavani a fantazie muze fungovat kam az jen vase predstavivost saha// 8/10
Naši a ja (2013)
Tak nejak moc nechapu co mi ten film mel dat jelikoz nedal nic a;le zacatek nebyl spatnej...
Daglicht (2013)
Film ma pomalej rozjedz a i stred takovej loudavej ale konec je famozni! 7.5/10
Čierny zoznam (2013) (seriál)
Pilotni dil zaujal, zaujal velice takze kdo vaha at se koukne! Troska neco mezi krizencem hanibala a Sprinter cell.. 90% za prvni dil
Králové léta (2013)
Takove Into the wild ale v slabsim odvaru, tak ci tak velice prijemne pokoukani.. 7.5/10
Adoration (2013)
Cerverna knihovna v tom nejhorsim podani a jeste totalne na prd zpracovana..
Ospalá díra (2013) (seriál)
Zatim to vcelku jde, uvidime jak to bude pokracoat nabeh neni uplne marnej ale aby to nedopadlo jako s Arrow, kde byl fajn zacatek ale po 10tem dilu uz to byla docela nuda..
Stíny temnoty (2012)
Nehorazna hovadina, jediny stesti ze jsme u toho montoval nabytek jinak bych to bral jako 90 minut ktere vam uz nikdo nevrati...
Nočný vlak do Lisabonu (2013)
Velice nenasilne ale pritom zajimave natocene vypraveni o casti Portugualskych dejin a osudu lidi s ni spojene s pohledu ucitele dnesnich dni, ktery se sam ani nevi proc vyda po stopach knihy jenz ho uhranula po neocekavanem setkani cestou do prace.. ps: film ma vytecnej soundtrack ktery pekne koresponduje s duchem celeho pribehu.. 7.5/10
Hon (2012)
Naprosto uchvacujici snimek u ktereho je clovek napul strnulej a napul ani neduta.. Vtahne do deje a zapne mozek do otacek do kterych malo kdo z nas chce.. 9/10