Recenzie (36)
200 cigaret (1999)
Tenhle film mi dělal společnost o Silvestrovském osamělém večeru roku 2003 a já ho zbožňuju a viděla jsem ho několikrát. Scény jsou vtipné a herci božští, hlavně Paul Rudd jako tragéd roku a Cassey Affleck jako pankáč, hledající lásku. Celým filmem provází jedna postava v podobě vyhuleného taxikáře v podání Davea Chappelleho. A nezapomenutelná hláška Courtney Love, která by si dala ještě nějaký čuráky... buráky :) chvíli jsem jí podezřívala, že je doopravdy sjetá a možná že taky jo !!
Susedská hliadka (2012)
Ten film nestál za to jít na něj do kina, avšak prohloupila jsem a šla! Spíš se hodí na oddychové odpoledne v obývačce. Pár scén bylo vtipných, hlavně ty s Richardem Adoyadem, který nevypadl z role pošukoidního Mosse z IT Crowd. Pár hlášek dobrých, ale jinak to bylo o ničem.
Donnie Darko (2001)
Mě to nebavilo!! Proč je tohle kultovní??? Proooooč?? Celou dobu čekáte na vysvětlení a ono nikde, jen si můžete domýšlet! Rádoby Lynchovka jak hrom, ale zdaleka né tak precizní.
Vec (1982)
Hudba Morriconeho jen podtrhuje celkový dojem z fakt skvělého filmu. Scénář je báječný a atmosféra Antarktidy dokonalá. A ten nic neříkající a nevysvětlující konec mi dává naději na další díl. Bylo by to úžasné....
Skrytá identita (2010)
Dost dobrý thriller, který mě bavil a klidně si ho pustím i víckrát, dobrá atmosféra i lekačky, bojíte se co uvidíte a pak se jen divíte jak to vlastně všechno bylo.
Sucker Punch (2011)
Za hudbu Bjork jedna hvězda, za efekty druhá a ta třetí za prvních 25 minut, jinak teda nic moc. Ovšem nejlepší je ten konec, který to všechno zachránil.
Jednotka príliš rýchleho nasadenia (2007)
Ten nej film pro milovníky britského humoru a "obecného blaha"!! Simon Pegg jako detektiv Bendžo, pardon Angel je skvělý, Nick Frost jako trochu opožděný tatínkův mazánek a milovník akčňáků k sežrání. Super! Až jsem dostala chuť na Cornetto! :) Blanchette překvapila! Yaarp!
Výmena (2008)
Zaujal mě příběh na motivy skutečné události, tak hurá do toho... a ANO! Lokace, kostýmy, postavy a to, že fakt nevíte, jestli je to pravda, anebo se vážně nepošašila a pak ji jen fandíte a fandíte a ty policajty nesnášíte... Za poslední dobu opravdu dobrý film.
Čierna labuť (2010)
Jedna hvězda za choreografii a pár lekaček a druhá za to, že nakonec ta blbka umře. Proč celý příběh stavěl na prostředí baletu, když tam o něj vůbec nejde a když jde, tak to je jedna veliká deprese! Portman je hrozná a to že chodila kvůli tomuhle výžvejku do baletu mě neobměkčilo ani zdaleka. Pro chlapy dobré možná pro lesbické scény, pro mě nuda a nuda a nuda. Ale možná je to moje chyba, nepochopila jsem o co jde, protože já prostě nikdy nebudu intelektuál, který by mohl jásat nad "geniálností" všeho, co tenhle rádoby masterpiece zosobňuje.
Shrek: Zvonec a koniec (2010)
Od posledního dílu čekám, že vyždíme ze sebe to nejlepší, ale tohle je zbytečnost. Chybí vtipnost, co byla tak skvělá v předchozích dílech táhnoucí celý film a příběh ničím, ale bohužel taky nikým nenadchne.